Thursday, December 10, 2009

...SPM PENENTU MASA HADAPANKU...


ASSALAMUALAIKUM...
Hyee..namaku FATIN HANIFAH BT. AYOB..
Aku merupakan anak kepada sepasang suami isteri yang merupakan anak jati Utara.
Aku sendiri juga telah dilahirkan di negeri JELAPANG PADI iaitu Kedah negeriku yang tercinta..

Aku ini memang skema sikit..Kalau orang tidak kenal aku mesti aku dilabelkan 'BUDAK NERD'..Tapi tue dulu...Laa nie sejak aku habiskan pelajaran di SMK BANDAR BARU SINTOK..Segala-galanya dah berubah..
..Aku menjadi lebih berani..

Di sekolah banyak pengalaman manis yang telahku alami...Kenangan terindah sekali adalah semasa aku terjatuh hati pada seseorang..Time tue aku baru abes TRIAL PMR...Tapi aku tak berani yang admit kat dia.lagipun mak aku selalu pesan..."kakak..pi sekolah tue blajaq betul-betul..ingat masa depan"...Kata-kata tue selalu bermain di ruang hatiku...Jadi aku mengambil keputusan untuk melupakan sebentar perasaan tue..

Kini...Setelah berhempas pulas belajar selama 11 tahun(tue tak termasuk tadika lagi)..Aku telahpun menyelesaikan peperanganku yang kedua selepas ku menghadapi pmr...iaitu SPM...Setelahku berusaha bersungguh-sungguh menghadapi peperiksaan itu kini ku hanya dapat berdoa supaya segala yang telah ku usahakan selamakan ini membuahkan kejayaan kepadaku...Ku mengharapkan satu dunia mendoakan yang terbaik untuk diriku...

Akhir kalam...ku ingin mengingatkan rakan-rakan seperjuanganku,..bahawa PERJUANGAN KITA BELUM SELESAI...walaupun SPM PENENTU MASA HADAPAN...

No comments:

Post a Comment